-->
一次研究
一次調査は、直接の情報源である業界の専門家の協力を得て実施されます.対象となる市場や業界の業績について深い洞察を得るために、広範なプライマリーリサーチが行われます.そのため、そのターゲット市場で事業を展開している主要企業のプロダクトマネージャー、事業開発担当者、マーケティングディレクター、副社長、最高経営責任者など、業界の主要幹部に対して一次調査およびコール(インタビュー、アンケート、ディスカッション)を実施します.さらに、コンサルタントやリサーチアナリストが、過去および現在の傾向に関して、今後8年から10年にわたる信頼できる調査により、意思決定への信頼を高めます.
二次調査
二次調査は、公開ドメインにすでに存在する情報を特定、収集、および定式化するために実施されます.この情報は、対象市場の広範な技術的、市場志向的、および商業的研究に使用されます. 主要な市場プレーヤー、競争力のある風景、セグメンテーション、およびさまざまな人口統計と市場および技術の視点に関連する開発に基づく地理情報に関連する重要な統計情報を取得することを目的としています. ファイリング、リサーチジャーナル、ホワイトペーパー、企業プレゼンテーション、企業サイト、世界的に認められた業界組織/協会、有料データベースなど.
リサーチアプローチ
A top-down and bottom-up approach is used for estimating the market size for the historical and forecast period. All the qualitative and quantitative information is initially determined through secondary sources and further verified through primary sources. The key players in the target market are identified through secondary sources and their market contribution in their respective regions is ascertained through primary sources. @This data collection procedure includes annual and quarterly financial reports of key competitors as well as extensive interviews with experts. Market insights are derived from industry leaders such as product managers, marketing directors, business development officers, vice presidents, CEOs etc. Our research report covers all the factors that can directly or indirectly affect the growth of the target market, which are extensively detailed within the report. For more details and graphical representation regarding the market size estimation, check out the graph below.
著作権 ©2022 無断複写・転載を禁じます